Poznaj Nas lepiej

Dwójka młodych, zakochanych ludzi z pustymi portfelami, lokalny diler samochodowy, nieposkromione włosy i wielkie marzenia, a to wszystko przyprawione szczyptą miłości do hokeja – brzmi jak wstęp do kolejnego podcastu kryminalnego. Na szczęście tym razem obyło się bez mrocznej zagadki, a losy bohaterów tej historii wiodą się całkiem nieźle. 

Steve i Nichole Lockhart wcześnie rozpoczęli życie na własny rachunek – ich historia pokazuje, że od początku chcieli żyć na własnych zasadach i robili wszystko, aby wieść taki byt, o jakim marzą. Upór i znajomość z miejscowym barberem o imieniu Flintem zaowocowały nie tylko koniecznością ciągłego szorowania kuchni w mieszkaniu Lockhartów, ale również pierwszymi prototypami produktów LOCKHART’S APOTHECARY. 

Oczywiście, ta nieco cukierkowa opowieść nie oznacza, że wszystko szło jak po maśle. Zanim Steve opracował kosmetyki o zadowalających właściwościach i wysokiej jakości, musiał się sporo napracować. Uzyskanie odpowiedniej specyfiki oraz wartości produktów, które zadowolą wymagającego dilera samochodowego, było nie lada wyzwaniem.

Słyszałeś kiedyś, że nic nie działa tak dobrze, jak marketing szeptany? O niecodziennym hobby Steve’a szybko dowiedzieli się znajomi i to oni stali się pierwszymi „zewnętrznymi” testerami produktów LOCKHART’S APOTHECARY. Aby zainteresowani mieli dostęp do kosmetyków, stworzona została pierwsza, nieco przeciętna witryna internetowa. Jednak to, co stało się później, przerosło oczekiwania wszystkich. Strona zaczęła przyciągać klientów z całego świata. To właśnie ci wszyscy ludzie przyczynili się do ulepszenia formuły produktów. Steve zbierał opinie osób mieszkających w różnych warunkach klimatycznych i wciąż doskonalił swoje specyfiki. Rozwój firmy sprawił, że postanowił rzucić dotychczasową pracę i stał się przedsiębiorcą na pełen etat.

Z czasem zapotrzebowanie na produkty rosło i kuchnia w domu Lockhartów przestała spełniać swoją funkcję. Zamówień było za dużo, produkcja zbyt skomplikowana, a rąk do pracy za mało. Kiedy do ich domu wprowadziła się siostra Nichole, Steve wraz z żoną postanowili otworzyć lokal LOCKHART’S APOTHECARY w centrum niewielkiego miasteczka Perry.

Działalność pary wciąż się rozwija i dziś zatrudniają gromadkę ludzi. Kilka lat temu do ekipy dołączyła pierwsza córka Lockhartów – Mina Kay, jednak na ten moment nie jest zbyt pomocna przy produkcji pomad. Lockhartowie wciąż tworzą nowe produkty i podejmują się ciekawych współprac, dostarczając swoim klientom kosmetyki najwyższej jakości, stworzone z pasją i miłością do dobrze ułożonych włosów.

O co nam chodzi?

Historia LOCKHART’S AUTHENTIC jest piękna, wzruszająca i inspirująca – temu trudno zaprzeczyć. Jednak łatwo nabrać wątpliwość, czy mogli oni utrzymać rodzinny charakter marki przy tak intensywnym rozwoju działalności? Choć w przypadku wielu przedsiębiorstw swojski duch jest jedynie wizerunkową pozostałością dawnej orientacji, Steve i Nichole stale utrzymują domatorski rys firmy.

Jak pokazują perypetie Steve’a, jego misją było stworzenie produktu, który po prostu działa. W każdych warunkach, na każdych włosach. Ogromną rolę w budowaniu marki LOCKHART’S AUTHENTIC odegrały opinie – zarówno te słodkie, jak i gorzkie – zbierane od znajomych i przyjaciół, a następnie również zupełnie obcych ludzi. Ich słowa miały moc i realny wpływ na finalny kształt specyfików. Dla Lockhartów liczyły się nie tylko zyski – choć nie ukrywajmy, któż z nas nie chciałby widzieć, że jego zajawka zamienia się w dochodowy biznes – ale przede wszystkim efektywność i jakość. Chcieli stworzyć produkty, jakich sami pragną używać, a nie jedynie je sprzedawać. 

Ta nieco ckliwa opowieść o rozwijającej się wizji i podążaniu za marzeniami nie byłaby możliwa do opowiedzenia, gdyby nie zapał Steve’a, wsparcie najbliższych (później również pracowników) i przede wszystkim klientów, którzy gotowi byli dorzucić 5 groszy do sukcesu rozczochranego dilera samochodów, stojącego na rozgrzanym parkingu. Na swoje szczęście, ów diler posłuchał ich porad i stworzył produkty, z których również Ty możesz dziś korzystać.